اتاق شیمس

پی پر ویو مجازی
سخن نویسنده : دوستان لطفا هرچه سریعتر ثبت نام کنید تا کارمون رو شروع کنیم
صفحه اصلی عناوین مطالب آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ :
1.John Cena
2.Roman Reigns
3.CM Punk
4.Christian
5.Edge
6.UnderTaker
7.Daniel Bryan
8.Rusev
9.Sheamus
10.Brock Lesnar
قهرمانان فعلی

: تبادل بنر پذیرفته میشود ، بنر ما

ارسال شده در : چهار شنبه 8 بهمن 1393 ا 11:51
نویسنده :Lord Of Darkness

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

saman
ساعت18:43---5 اسفند 1393
ممنونم ازت

شیمس
ساعت20:30---3 اسفند 1393
ممنون استوریم عالی هستش ایول

شیمس
ساعت17:46---30 بهمن 1393
سلام اقا من گفتم یک مسابقه ی اسون میخوام پول ندارم کلی هم خواهش کردم اونوقت در مقابل اولوشن قرار میگیر میعنی چی شما انگار دارید به نفع تیم اسمکدان قضاوت میکنید
پاسخ:ی جوری میگی انگار بازی 2 به 1 گذاشتم.مگه خودت تگ تیم نمیخواستی مقابل اولوشن؟


شیمس
ساعت15:07---29 بهمن 1393
سلام علی جان شو خیلی خوبی بود خواهش میکنم خواهش میکنم دارم خواهش میکنم لطفا لطفا برام در اسمکدان یک مسابقه خیلی اسون بزار لطفا خواهشن چون پولم خیلی کمه و نمیتونم برای برگینگ رایتز ایتم بخرم لطفا مثلام حریفم سینکارا یا البرتو دیل ریو که ضعیف است

شیمس
ساعت20:43---28 بهمن 1393
متن صحبت هام به دستتون رسید
پاسخ:اره


شیمس
ساعت9:36---23 بهمن 1393
ممنون

شیمس
ساعت10:03---22 بهمن 1393
للخشید میگم به علت نداشتن پول میشه لطف کنید من در همه ی شو ها مسابقه داشته باشم خواهشن اسون باشن
پاسخ:ok


شیمس
ساعت19:09---21 بهمن 1393
سلاماقا خیلی خیلی ببخشید میگم میشه تبلیغ سایت کرد یا نه خیلی شرمنده که میپرسم
پاسخ:شرمنده نه


شیمس
ساعت17:34---21 بهمن 1393
سلام متنی که برایتان نوشتم به دستتان رسید منظورم برای صحبت هایم در شو مین ایونت است
پاسخ:بله رسید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: لیست اتاق ها ، اتاق شیمس ، ،

لیست پی پر ویو ها
Bragging Rights Results

نتایج  پی پر ویو برگینگ رایتز

نتایج پی پر ویو :
نتــایج کــوتاه :
Team RAW Win Team Smackdown
Edge Win Bryan & Lesnar
Cena Win Orton
Christian Win Ziggler
Ambrose Win Rollins
مشــاهده جزئیــات کامــل :
Next Pay-Per-View

پی پر ویو بعدی Money In The Bank

پی پر ویو بعدی :Money In the Bank
مســابقــات ثبــت شـــده :
مســابقــات احتمـالـی :
مشــاهده جزئیــات کامــل :
پــوستـــر رسمـــی :

پی پر ویو بعدی Money In The Bank

پشتیبانی